لیزر لیپولیز برای لاغری

لیزر لیپولیز برای لاغری

لیزر لیپولیز ما دقیقا می دانیم که شما چه احساسی دارید. رژیم می گیرید، به ورزشگاه می روید ولی باز هم برای کاهش وزن تقلا می کنید. در رویاهاتان روزی را می بینید که مجبور نیستید 20 مغازه را بگردید تا چیزی که اندازه تان باشد را بیابید. آرزو می کنید راهی ساده تر از انجام عمل جراحی پر هزینه یا لیپوساکشن برای کاهش وزن وجود داشت.

خوب راه بهتری وجود دارد…. راهی ساده تر. درمان با لیزر لیپولیز. عمل غیر تهاجمی لیزر لیپولیز عالی ترین و نوآورانه ترین روش جدید و بدون نیاز به رفتن زیر تیغ جراحی برای از بین بردن توده های آزاردهنده چربی است. توده هایی که به راحتی از بین نمی روند.

در اصل، سلول های چربی را می توان با “دانه های انگور” مقایسه کرد. لیزری که دستگاه لیزر لیپولیز تولید می کند چربی موجود در سلول چربی را هدف قرار داده آب می کند. هنگامی که چنین چیزی صورت می گیرد سلول چربی ظرف چند دقیقه قرار گرفتن در معرض لیزر ناپدید می شود. کاهش چربی بدن بواسطه این واقعیت است که سلول “دانه انگور مانند” خالی شده و تا اندازه یک “کشمش” تقلیل می یابد.

چون که لیزر چربی درون سلول را آب می کند شما می توانید به روشی غیر تهاجمی از دست چربی های ناخواسته اطراف شکم، ران ها، بازوها و کمر راحت شوید. حتی اگر پیش از این با رژیم گرفتن و ورزش برای کاهش وزن تلاش کرده اید می توانید با استفاده از لیزر لیپولیز به سرعت از دست چربی هایی که به راحتی از بین نمی روند راحت شوید.

لیزر لیپولیز برخلاف دیگر روش های از بین بردن چربی ها کاملا غیر تهاجمی است یعنی استفاده از آمپول صفر و جراحی اصلا. ولی بهترین قسمت آن این است که مجبور به مرخصی گرفتن برای دوره بهبودی بعد از عمل جراحی نیستید. می توانید راحت باشید، استراحت کنید و بگذارید دستگاه لیزر لیپولیز کل چربی هایتان را با تاباندن لیزر از بین ببرد.

لیزر لیپولیز بی خطر، موثر و مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکاست؛ ولی مهمترین بخش این است که موثر است. عمل لیزر لیپولیز به رغم بی خطر، بدون درد و سالم بودن طبیعی هم به نظر می رسد و می توانید به سرعت نتایج آن را مشاهده کنید.

اگر چه بهترین نتایج را با یک دوره درمان 8 جلسه ای بدست می آورید ولی بیشتر افراد فقط به 1-2 جلسه نیاز دارند تا شلوار جین تنگشان دوباره اندازه شان شود. حتی بهتر از این ها این است که مجبور نیستید ساعت ها در سالن ورزشی سخت ورزش کنید و به هیچ قرص یا مکملی هم نیاز نیست.

یک جلسه لیزر لیپولیز فقط 30 دقیقه طول می کشد و می توانید به راحتی نوبت خود را در وقت ناهار بگنجانید.

طریقه و روش انجام لیپولیزر

فناوری غیر تهاجمی لیپو لیزر با کمک یک کنداکتور به ثبت رسیده لیزر سرد که به مدت 20-40 دقیقه روی نواحی تحت درمان پوست قرار می گیرد کار می کند. پزشکان متوجه شدند فناوری لیزر سرد که در اصل برای بالا بردن سرعت بهبودی طراحی شده بود سلول های چربی را هم بدون درد آب می کند. لیپو لیزر غیر تهاجمی بر خلاف لیپوساکشن سلول چربی را برنمی دارد بلکه آن را فشرده می کند. چربی می تواند در یک فرد سالم به طور طبیعی متابولیزه/ وارد مرحله سوخت و ساز شود.

اندازه سلول های چربی به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.چنین چیزی به بهبود قابل توجه شکل/ کانتور بدن منجر می شود. این چیزی است که باعث می شود لیپولیزر یک چنین شیوه درمانی عالی ایی برای هدف قرار دادن نقاط مشکل داری مانند پلوها، دور کمر و باسن باشد. فقط با چند جلسه درمان نتایج قابل ملاحظه ای را می توان مشاهده کرد.

درمان لیپو لیزر در جهت آب کردن click here چربی هایی که از دستگاه لنفاوی تخلیه می شوند عمل می کند. تاثیر گذاری تخلیه چربی در طول درمان و بعد از آن بستگی به عملکرد مناسب دستگاه لنفاوی دارد. دستگاهی که عهده دار زدودن مواد زائد از بدن است.

مراجعان مرد و زن دریافته اند نقاط مشکل داری مانند پهلوها، شکم و باسن که کاهش اندازه آن ها مشکل است را می توان به طور کاملا قابل ملاحظه ای درمان کرد. لیپو لیزر می تواند به فرم دهی به این محل ها که به ورزش و رژیم واکنش نشان نمی دهند کمک کرده سلولیت/تجمع چربی ها در زیر پوست و ظاهر کلی فرد را بهبود دهد. لیپو لیزر با از بین بردن چربی و تحریک بدن به تولید کلاژن و الاستین به سفت شدن پوست کمک می کند. سفت شدن پوست مزیت بسیار مهمی است و با برنامه کاهش وزن یا برنامه بعد از عمل جراحی برای جلوگیری از آویزان شدن پوست به خوبی انجام می شود.

بیماران می توانند نتایج عمل را با چند دوره درمان لیپو لیزر به حد اعلی برسانند. دوره های درمانی که می توان فورا به دنبال هر یک، 10 دقیقه فعالیتی که به معنای پیش رفتن به سوی تخلیه لنف است را قرار داد. بلافاصله بعد از هر دوره درمان لیپولیزر 10 دقیقه آموزش لرزش کل بدن را فقط برای این هدف توصیه می کنیم.

دوره بهبودی

بیماران می توانند تقریبا بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردند هرچند می توان به آن ها توصیه کرد که برای 10 روز از ورزش های سنگین و دوش گرفتن با آب داغ یا برای 4-5 هفته از ماشاژ داده شدن شدید اجتناب کنند.

در مقایسه با دیگر عمل های تهاجمی تر مانند لیپوساکشن عوارض کبودی یا تورم در این عمل به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابند. چنین چیزی به خاطر اثرات درمانی لیزر است که بلافاصله عروق خونی را می بندد و بنابراین ترومای زیر پوست را کاهش می دهد.

نتایج قابل مشاهده تقریبا فوری هستند هر چند به طور متوسط بیشتر افراد از بین رفتن نهایی چربی ها را حدود 1-3 ماه بعد مشاهده خواهند کرد. فرم، یکنواختی و انقباض پوست هم به خوبی بهبود می یابد. بیشتر بیماران درست از روز اول می توانند کم شدن چربی نواحی عمل شده را با فشردن آن نواحی بین انگشتانشان احساس کنند.

سلول های چربی بوسیله سیستم لیزری نابود می شوند و چربی ها به شیوه ایی طبیعی حذف می گردند. نتایج بلند مدت هستند و باعث ایجاد نیم رخ هماهنگ/ خوش اندامی فرد می شوند. با این وجود، توجه به این نکته حائز اهمیت است که این شیوه درمان تضمین نمی کند که نواحی دیگر بدن فرد چاق نشوند یا ذخیره چربی در آن ها جمع نشود. اگر میزان کالری که مصرف می کنیم بیش از نیازمان باشد بدن مجبور است آن را در جایی ذخیره کند.

مزایای این عمل نسبت به عمل عادی لیپوساکشن

بعد از این درمان بیمار درد و کبودی کمتری را تجربه می کند. این عمل همچنین به انقباض بهتر پوست روی چربی ها کمک می کند. لیپو لیزر از لیپوساکشن سنتی بی خطرتر است زیرا خونریزی و استفاده از داروهای بیهوشی در آن کمتر و بهبودی هم سریع تر است.

عوارض جانبی

در اکثر موارد هیچ نوع عوارض جانبی ایی وجود ندارد. با این وجود، ممکن است گاهی کبودی موقت، تورم خفیف یا قرمز شدن پوست اطراف محل تحت درمان وجود داشته باشد.

هزینه و قیمت

کمتر از لیپوساکشن سنتی معمولاً هزینه دارد.ش هزینه دقیق به وسعت ناحیه تحت درمان بستگی خواهد داشت. راجع به این موضوع هم در جلسه اولیه مشاوره با بیمار بحث و گفتگو می شود.

Need help? Email Us Here! Chat With Us Now!

← Prev Step

Thanks for contacting us. We'll get back to you as soon as we can.

Please provide a valid name, email, and question.

Powered by LivelyChat
Powered by LivelyChat Delete History