میکرونیدلینگ در شیراز

موارد درمانی قابل استفاده از میکرونیدلینگ

  • میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک
  • میکرونیدلینگ برای درمان اسکار (جای زخم و جراحت)
  • درمان سوختگی با میکرو نیدلینگ
  • درمان استرچ مارک (ترک های پوستی)
  • میکرونیدلینگ برای درمان ریزش مو
  • رفع تیرگی و لکه های پوست
  • میکرونیدلینگ برای خط خنده

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از موثرترین روش های جوانسازی و ترمیم پوست است که امروزه در تمام دنیا استفاده می شود. اگر بخواهیم به مهم ترین مزیت میکرونیدلینگ اشاره کنیم، بایستی بگوییم جوانسازی و ترمیم پوست. در این روش از فرآیندهای ترمیم طبیعی خود بدن جهت درمان استفاده می گردد. بعد از انجام میکرونیدلینگ ، به سرعت ظاهر پوست ترمیم می شود. فرد به راحتی می تواند فعالیت های روزانه خودش را انجام دهد .

میکرونیدلینگ نوعی روش تحریک مکانیکال پوست است. در این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز، میلیون ها میکروکانال در پوست به وجود می آید. در روش میکرونیدلینگ با تحریک کلاژن سازی ، ساختار و کارکرد پوست آسیب دیده و تغییر یافته ترمیم می شود.

بر خلاف بیشتر روشهای درمانی در میکرونیدلینگ اپیدرم پوست فقط بازسازی و ترمیم می شود. انجام میکرونیدلینگ کاملا بدون درد و زخم است. میکرونیدلینگ هیچ عارضه جانبی ماندگار ندارد. تنها پس از انجام مقداری قرمزی بر روی پوست به جای میگذارد که این قرمزی بعد از چند ساعت بهبود می یابد.

در روش میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز و استریل دارای عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک ( این میزان و مقدار بر اساس نوع پوست و چگونگی هدف مشخص می شود ) به صورت همزمان به لایه دوم پوست یا درم وارد می شوند. در این تایم فعال سازی سیستم ایمنی بدن انجام می شود. به همین علت موجب افزایش دادن ضخامت لایه اول پوست (اپیدرم) و یا افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین می شود .

تماس با ما

 

Verification

Need help? Email Us Here! Chat With Us Now!

← Prev Step

Thanks for contacting us. We'll get back to you as soon as we can.

Please provide a valid name, email, and question.

Powered by LivelyChat
Powered by LivelyChat Delete History